joi, 15 decembrie 2011

Conopida la cuptor


Am facut o mancare usoara ca preparare si ca digerare... :))

N e c e s a r e :
 400g conopidă;
100g cascaval ras;
20g unt;
2 linguri pesmet;
1 galbenus de ou;
3-4 linguri smantana;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Intrucat am folosit conopida congelata, nu a fost necesara taierea ei în buchetele, spalatul si prefiertul. De fapt acestea sunt motivele pentru care prefer varianta congelata si, in plus, odata cumparata nu trebuie sa o folosesc repede, ci pot să o mai las cateva zile.


Am uns un vas termorezistent cu untul si peste am presarat pesmet. Am pus conopida in vas. Am amestecat galbenusul cu smantana, sarea si piperul, dupa gust. Amestecul l-am turnat peste conopida. Deasupra am pus cascavalul (am avut mozzarella).


Am pus la cutorul preincalzit la foc mediu, cam 200 grade, timp de 40 minute. V-am spus ca e usor, nu?...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu