marți, 6 martie 2012

Ciorba taraneasca de vita


Ca sa mai variez carnea de pui si porc, am facut ciorba de vita, ca de peste, nu stiu de ce, dar nu ma prea atrage ideea... :)) Am luat si un amestec pentru ciorba de vacuta, congelat, care a fost bun, cu exceptia ardeilor taiati cam grosolan. De asemenea, ca sa nu pluteasca legumele solitare prin zeama, am mai completat cu doi morcovi, doi cartofi si o ceapa. Si asa a iesit o ciorba pe cinste...

N e c e s a r e :
300g carne vita;
1 ceapa alba;
2 morcovi;
2 cartofi;
telina radacina;
patrunjel radacina;
1/2 cana mazare;
1/2 cana fasole verde;
1/2 ardei;
1 rosie;
1 cana bulion sau suc de rosii;
ulei de floarea soarelui;
3-4 lingurite vegeta.

P r e p a r a r e :
Am pregatit legumele, le-am spalat si le-am taiat, iar carnea (poate fi pulpa, rasol sau muschiulet), am taiat-o cubulete. In loc de mazare, fasole verde, telina, patrunjel, ardei si rosie eu am avut un mix congelat, asa ca nu am avut mare lucru de facut cu el.
Ceapa toacata marunt am calit-o in putin ulei pana a devenit translucida, apoi am adaugat si carnea. Daca nu va incanta spuma pe care o face carnea de vita la fiert, puteti sa-i dati un clocot separat, in alta oala.


Apoi am adaugat morcovii rondele si cartofii cubulete.


Am pus si restul legumelor, sau mai bine zis amestecul pe care l-am avut. Am lasat sa fiarba cam o jumatate de ora, pana a fost fiarta carnea.


Apoi am adaugat sucul de rosii si vegeta. Am mai lasat la fiert inca 10 minute.


Optional, puteti adauga frunze de telina si patrunjel, tocate marunt.


Am servit cu smantana si, cine a vrut, cu ardei iute.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu