marți, 26 iunie 2012

Dovlecei umpluti cu carne de pui


Buni calzi sau reci, ca tot e o zi torida urmata de o zi mai racoroasa, cu furtuni... :)) Iar aroma cimbrului... e o incantare!!

N e c e s a r e :
400g piept de pui;
2-3 dovlecei;
1 ceapa alba;
2 lingurite vegeta;
cimbru;
ulei de floarea soarelui;
1 lingura pasta de tomate.

P r e p a r a r e :
Dovleceii i-am spalat, i-am curatat de coaja, i-am taiat in 4-5 cilindri pe care i-am scobit in interior. I-am asezat in picioare intr-o tava (pe care eu am intins folie de aluminiu).


Miezul dovleceilor, impreuna cu pieptul de pui le-am maruntit in robot.


Ceapa tocata marunt am calit-o in putin ulei. Am adaugat mixajul din robot si am calit in continuare cam 5 minute, amestecand des ca sa nu se adune carnea in bulgari. La final am adaugat pasta de tomate, vegeta (eu am avut cu ardei) si cimbrul.


Am umplut dovleceii, i-am acoperă cu folie de aluminiu si i-am dat la cuptor 30 minute. Prefer dovleceii umpluti ardeilor, pentru ca se pot manca impreuna cu carnea si nu sunt amarui ca ardeii.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu