vineri, 1 iunie 2012

Budinca de paine


Le-am facut copiilor un desert special. De ce este atat de special? Pentru ca este natural, cu conditia sa fie painea fara adaosuri :)), consistent si pentru ca se preteaza si la micul dejun, fiind atat de hranitor, datorita continutului de oua si lapte. Si, mai mult, am salvat cateva felii de paine mai veche, de care nu se mai atingea nimeni, asa ca decat sa o arunc la gunoi mucegaita, am valorificat-o la timp!

N e c e s a r e :
150g paine;
550ml lapte;
2 oua;
4 linguri zahar;
2 lingurite zahar vanilat.

P r e p a r a r e :
Painea am rupt-o bucati si am inmuiat-o in lapte.


Ouale, zaharul si zaharul vanilat le-am frecat bine impreuna.


Am amestecat apoi toate ingredientele in blender, pana au devenit o crema omogena.


Am fiert budinca la foc mic, amestecand continuu ca sa nu prinda de oala, caci se afuma. La pasul acesta aveti nevoie de putintica rabdare, cam in 10 minute fierbe. Am lasat-o doar cateva clocote.


Am turnat budinca in boluri si am lasat-o la racit. Am servit cu dulceata, dar merg si diverse topping-uri sau fructe proaspete.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu