joi, 26 iunie 2014

Ganache de ciocolata cu bezea


Un desert atat de simplu, de rafinat, de gustos atat rece, de la frigider, cat si cald, aproape lichid. Se potriveste cu fructe, in torturi sau gol, ca atare... Atentie, da dependenta! ;)

N e c e s a r e :
500g ciocolata;
200ml smantana pentru frisca;
5 albusuri;
7 linguri zahar;
5 linguri apa;
un praf de sare.

P r e p a r a r e :
Am pregatit bezeaua, am batut albusurile mai intai cu praful de sare si apa apoi am adaugat zaharul si le-am batut in continuare pana a rezultat o spuma tare.


Am pus bezeaua intr-o tava si am dat-o la cuptor pana s-a rumenit pe deasupra. Am scos-o, am lasat-o sa se raceasca si am taiat-o in bucati.


Intre timp am topit ciocolata la foc foarte mic (sau pe baie de aburi puteti, pentru siguranta).


Am adaugat smantana si am omogenizat. Am pus si bezelele.


Am turnat ganache-ul in doua forme lungi de silicon si le-am pastrat 24 de ore la frigider.


Decadent, nu alta!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu