luni, 16 iulie 2012

Tocanita cu carne


Cu orice fel de carne, fie de pui, de porc sau de vita, atata timp cat nu e afumata. Alta introducere nu am inspiratia momentan să-i fac (de vreo doua zile sunt cu capul in nori...) insa va asigur ca este foarte buna la gust. Si, pentru ca tot s-a mai racorit afara, cel putin la Cluj, putem sa dam drumul din nou la aragaze... Iata, asadar, o noua propunere pentru o masa rapida din toate punctele de vedere.

N e c e s a r e :
800g carne;
2 cepe albe;
1 lingurita boia dulce;
3-4 lingurite vegeta;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Ceapa am taiat-o julienne si am calit-o in ulei pana a devenit translucida. Am adaugat carnea bucati, apoi boia si am mai lasat-o in ulei 2-3 minute.


Am acoperit cu apa, am pus vegeta si am lasat la fiert cam o jumatate de ora pana a fost fiarta carnea.
Intre timp am fiert orez brun cu vegeta. La final l-am strecurat si l-am stropit cu ulei de floarea soarelui.
Tocanita am servit-o pe pat de orez, cu smantana si patrunjel verde tocat marunt. Asa ca in poza de mai sus, ca mai multe nu am apucat sa fac pentru ca ne era o foame de haita... :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu