joi, 28 iunie 2012

Pui in stil chinezesc


Pentru ca nu mi-am facut dinainte un plan legat de ceea ce urmeaza sa gatesc (fac asta aproape tot timpul, de fapt...) am combinat ceea ce aveam prin casa si asa am ajuns sa prepar pulpele de pui din congelator cu ingrediente specifice bucatariei chineze de prin dulap sau de prin frigider adunate...

N e c e s a r e :
4 pulpe intregi de pui;
2-3 morcovi;
1 ceapa alba;
30 ml sos de soia;
100ml ulei de floarea soarelui;
sare;
piper;
susan.

P r e p a r a r e :
Pulpele de pui le-am despartit in superioare si inferioare, apoi le-am condimentat cu sare si piper. Le-am asezat in tigaia in care le-am pus pe foc.


Morcovii i-am taiat rondele subtiri, iar ceapa julienne si le-am distribuit uniform peste carne.


Am stropit totul cu sosul de soia si cu ulei si am presarat seminte de susan. Am tinut totul la foc mic, acoperit cu capac, timp de aproximativ o ora.


Copiii mei, care adora sa manance canrea pulpei inferioare direct de os (sunt niste carnivori convinsi), au fost incantati de aceasta mancare...


 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu