joi, 14 noiembrie 2013

Cartofi si branza cu mucegai la cuptor


Combinatia de carnati, daca se poate afumati, cu cartofi este fatala! De ce fatala? Pentru silueta in primul rand... Dar si pentru ca fatala = mortala si in acest caz e mortala (in sensul bun, desigur!) pentru papile, pentru nas, pentru ca ne place!!! Acum ca am ametit sensurile cuvintelor, va las in compania unei portii gustoase de cartofi cu carnati si completati de branza cu mucegai, rumeniti la cuptor...

N e c e s a r e :
1 kg cartofi;
100g branza cu mucegai;
300g carnati afumaai;
100g unt;
3 cozi de ceapa verde;
2 lingurite vegeta.

P r e p a r a r e :
Cartofii i-am curatat si i-am fiert pe jumatate. Apoi i-am asazat intr-un vas termorezistent, peste care am presarat untul, vegeta si cozile de ceapa taiate marunt. Daca nu aveti cozi de ceapa, desi cam la orice supermarket se gasesc indiferent de sezon, puteti pune si ceapa rosie taiata julienne.


Am asezat carnatii pe cartofi si am pus totul in cuptorul preincalzit cam 30 de minute. Eu am taiat carnatii in doua longitudinal ca sa-si lase si mai multa savoare pe cartofi...


Cand a ajuns sa arate totul a rumenit am presarat si branza cu mucegai, eu am avut danish blue, si am mai pus totul in cuptor inca vreo 10 minute, pana s-a topit branza. Am servit cald, fierbinte chiar!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu