luni, 11 iunie 2012

Lasagna cu carne de pui


Imi place mancarea italiana pentru că e aromata, usoara, consistenta, sanatoasa si chiar nu pune dificultati la preparare. Deci e o mancare completa cu care ne putem delecta, de aceea optiunea mea pentru o masa copioasa si satioasa a fost aceasta lasagna.

N e c e s a r e :
600g piept de pui;
1 ceapa alba;
200g rosii;
1 morcov mare;
120g porumb fiert;
100g cascaval;
foi de lasagna;
ulei de floarea soarelui;
rozmarin;
sare.

P r e p a r a r e :
Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei. Morcovul l-am ras pe razatoarea cu gauri mici si l-am pus peste ceapa. Pieptul de pui l-am tocat si l-am dat putin la calit.


Am adaugat rosiile taiate bucatele, le-am adaugat peste carne si am lasat la sotat 5 minute, amestecand din cand in cand ca fiarba carnea pe toate partile.


Am adaugat apoi porumbul dulce si rozmarinul si am mai lasat 2-3 minute la foc.


Am pregatit sosul bechamel. Intr-o tava am pus uniform un strat de sos, apoi unul de foi de lasgna.


Peste foi am pus apoi un strat din compozitia de carne, unul de lasagna si, din nou, inca unul de carne si unul de foi de lasagna.


Deasupra am intins restul de sos bechamel si am pus tava, acoperita cu o folie de aluminiu, in cuptorul preincalzit, la foc mediu timp de aproximativ o jumatate de ora. Va recomand sa va orientati dupa modul de preparare al foilor de lasagna, pentru ca difera de la o marca la alta. Cand a fost gata am presarat cascavalul ras si l-am lasat sa se topeasca.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu