marți, 15 aprilie 2014

Budinca din branza de vaci


Cel mai dulce si mai consistent desert. Sau o minunata cina, usoara, ideala pentru copii. Cam asta e budinca asta, pe care o puteti pregati usor si care are la baza unul din cele mai sanatoase alimente!

N e c e s a r e :
275g branza de vaci;
3 oua;
3 linguri de gris;
3 linguri zahar;
2 lingurite zahar vanilat;
100ml lapte;
2 linguri faina alba;
1 lamaie;
2-3 linguri de pesmet;
20g unt;
1 lingura zahar.

P r e p a r a r e :
Am pus in robot branza de vaci, ouale, grisul, zaharul si zaharul vanilat si am maruntit/amestecat totul.


Am adaugat laptele si faina. Am pus si putina coaja de lamaie (e optionala!). Am omogenizat.


Am uns cu untul un vas termorezistent, si l-am "imbracat" cu un strat de pesmet.


Am turnat compozitia de budinca in vas, iar pe deasupra am mai presarat pesmet si zahar.

Am copt budinca in cuptor cam 45 de minute, pana a trecut testul scobitorii. Am lasat-o sa se raceasca in vas, apoi am rasturnat-o pe un platou.


Am servit cu sos de caramel, dar merge bine si cu miere sau dulceata. Poate nu sunt cele mai sugestive fotografii, insa aveam doi nerabdatori carora le era si foame, asa ca a trebuit sa prin rapid doua cadre si apoi sa ii hranesc. Plus ca isi si bagau degetele prin treaba mea... de fapt asta se intampla mereu! :)


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu