vineri, 6 iunie 2014

Socata


Aroma de soc e inconfundabila. De asemenea, socul are multe beneficii asupra sanatatii, asa ca este perfect daca profitam la maxim de sezonul lor.

N e c e s a r e :
5 flori de soc;
500g zahar;
2 lamai;
5 l apa.

P r e p a r a r e :
Pentru ca nu am gasit lamai bio, fix acum cand le-am cautat, ca sa mai atenuez din substantele nocive cu care au fost stropite, le-am tinut 15 minute in apa calduta in care am dizolvat o lingurita de bicarbonat de sodiu.


Intr-un bidon de 6 l am indesat florile de soc, carora le-am taiat coditele, lamaile taiate bucati, astfel incat sa incapa pe gura bidonului si zaharul. Drojdie am ales sa nu pun, pentru ca unii dintre membrii familiei nu suntem fani ai bauturilor acidulate. Am lasat bidonul sa se odhineasca 5 zile, apoi a fost socata numai buna de baut!


Inca o data delicatele flori de soc.


Delicioasa si racoritoare!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu