joi, 14 noiembrie 2013

Supa-crema de cartofi


Ce mai imi place iarna... Da, o spun cu mana pe inima! Imi place ideea de a rezista gerului infofolita bine in haine, ideea de a sta in zapada stiind ca are grija de mine un strat de fas, de sub care se ivesc eventual obrajii, nasul si degetele rosii si inghetate. Si mai imi place sa intru de la frigul de afara in casa incalzita si sa simt cum ma ia moleseala... Iar daca in casa ma asteapta o supa calda si cremoasa e si mai bine! Atunci stiu cu siguranta ca am infrant gerul... :)

N e c e s a r e :
4-5 cartofi;
2 morcovi;
1 ceapa;
1 pastarnac;
2 lingurite vegeta;
optional carnat afumat.

P r e p a r a r e :
Legumele le-am curatat si le-am fiert cu vegeta in apa cat sa le acopere. Eu le-am fiert in apa in care am gatit inainte niste carnat afumat, de aceea v-am dat sugestia asta (mergand pe principiul supei de gaină, unde carnea nu e prezenta in supa, dar face tot gustul). Daca alegeti sa o faceti de post, atunci puteti adauga dupa fierbere putin ulei nerafinat de floarea soarelui. 


Dupa ce au fiert legumele le-am mixat in blender pana a devenit totul o crema fluida. Am servit cu crutoane (eu am luat de la Lidl niste crutoane rotunde foarte bune, suntem fani de acum) si, optional, cu smantana.


Pofta buna!

2 comentarii: