miercuri, 12 decembrie 2012

Mazare cu carnat afumat


Noi, toata familia, suntem de-a dreptul ahtiati dupa carnati. Cred ca am spus totul cu asta, nu stiu ce ar mai fi de adaugat... :)) Ceea ce a iesit din mancarea aceasta cu mazare, sos cu smantana si evident cu carnat afumat ne-a innebunit papilele...

N e c e s a r e :
2 bucati carnat afumat;
1 conserva mazare;
1 ceapa alba;
4 linguri smantana;
3 linguri faina integrala;
ulei de floarea soarelui;
piper.

P r e p a r a r e :
Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in ulei.


Carnatii (eu am avut grosi, dar daca aveti subtiri puneti cu incredere patru fire), i-am taiat bucati si i-am pus 2-3 minute la calit. Am pus apa si l-am lasat la fiert 20 de minute.


Am amestecat faina si smantana si am subtiat cu apa.


Am pune ingrosala peste carnati, am adaugat mazarea si am mai lasat cateva clocote la fiert. Am pus si piper dupa gust.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu