joi, 22 mai 2014

Salata de sfecla


Iata-ne ajunsi din nou in prag de sezon al salatelor! De aceasta data am optat pentru sfecla, ca ingredient principal al salatelor, din motive evidente... Nu va mai insir proprietatile sfeclei, caci as avea prea mult de scris, plus ca stiti cu siguranta dinainte tot ce vreau sa scriu. :) Sa nu mai lungim vorba si sa trecem la salata noastra. Acum am facut-o cu muschiulet de porc afumat si fiert, dar si cu un ciolan ii sade la fel de bine.

N e c e s a r e :
500g sfecla;
150g muschiulet de porc;
1 lingurita hrean ras;
1 lingurita chimen;
maioneza;
sare.

P r e p a r a r e :
Am fiert muschiul si sfecla, separat. Sfecla am dat-o prin razatoarea cu gauri mari, iar muschiuletul l-am taiat cubulete mici (pleonasm intentionat, ca sa scot in evidenta "micimea" cu care l-am taiat...). Tot separat am dat in cateva clocote si chimenul, apoi l-am scurs. Apoi le-am pus impreuna pe toate si am adaugat hreanul.


Am facut maioneza dintr-un ou, exact ca aici, cu ajutorului unui blender vertical. Am amestecat-o cu sfecla si am pus sare, dupa gust.


Daca vreti, puteti pune extra-hrean, eu m-am limitat ca sa nu ii piste prea tare pe copii.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu