vineri, 12 aprilie 2013

Tahini


Susanul, caci din susan se face tahini, este daca nu ma insel, planta cu el mai mare continut de calciu... In fine are mult calciu si merita sa il conumam cat mai des. Aveam in minte de ceva vreme sa achizitionez din magazin, din oricare numai sa gasesc, tahini. Am tot cautat prin supermarketuri dar se pare ca ori nu am cautat bine, ori chiar nu se gaseste. Asa ca am renuntat la ideea de cumparat si am trecut la cea de facut... Zis si facut!

N e c e s a r e :
200g seminte de susan;
150ml ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Procesul de gatire, daca pot sa ii spun asa, e foooarte simplu... Tot ce trebuie e sa aveti un blender. Mai intai am rumenit putin susanul intr-o tigaie.


Uleiul de floarea soarelui l-am masurat si l-am turnat in blender.


Am pus si semintele de susan.


Am mixat bine-bine pret de cateva minute. Daca se urca pe peretii blenderului parte din compozitie, faceti o pauza si impingeti inapoi.


La final trebuie sa arate ca o pasta fina. Tahini este ingredient al hummus-ului, probabil combinatia cea mai cunoscuta, insa se poate folosi si in dulciuri.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu