marți, 3 iunie 2014

Tort Olé


Mereu cand imi pun in minte sa fac un tort sunt pusa in fata unei dileme. Mie imi plac cremele si torurile siropoase in general, dar am una bucata sot care nu poate manca tot ceea ce e prea cremos. Asa ca ajung mereu sa le fac cu creme din iaurt sau din crema de branza, care sunt foarte usoare si asa impac si capra, si varza. Singura problema e ca m-am cam blocat pe astfel de toruri, si fara coacere, pentru ca primesc copiii de la gradi mereu piscoturi sau biscuiti si vreau sa i valorific. Asadar, inca un tort fara coacere, cu crema usoara, cu fructe in el, intr-un cuvant delicios!

N e c e s a r e :
400g piscoturi;
200g unt;
500g caise (sau alte fructe);
1 kg crema de branza;
400 ml frisca din smantana;
2 plicuri Creme Olé;
2 plicuri gelatina;
esenta vanilie;
sirop.

P r e p a r a r e :
Am maruntit 300g din cele 400g. 


Am topit untul si l-am amestecat cu piscoturile maruntite. Am imbracat forma de tort cu folie, iar pe fundul ei am pus cat mai nivelat blatul din picoturi si unt. Am dat tava la frigider pana am pregatit crema.


Am spalat caisele si le-am taiat bucatele.


Asta e crema de branza pe care o folosesc mereu cu incredere!


Am amestecat-o cu frisca (repet, daca nu e musai, folosesc doar din smantana) si cu plicurile de Creme Olé si am omogenizat.


Gelatina am pregatit-o dupa intructiunile de pe ambalaj si am incorporat-o in crema.


Am adaugat si caisele. Puteti pune cu incredere cirese, capsuni, portocale, chiar banane sau pepene galben, in functie de sezon si de gusturi...


Peste blatul care m-a asteptat cuminte in frigider am pus jumate din crema. Apoi am insiropat piscoturile in putin sirop de zmeura...


...si am pus un strat intermediar din cateva piscoturi insiropate.


Am pus si restul cremei si am dat la frigider tortul cam 3-4 ore, daca rezistati de seara pana dimineata e cel mai sigur. Dupa ce l-am scos pe un platou, l-am decorat cu inimioare.


Aici cu caisele din interior. Arata bine...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu