marți, 9 aprilie 2013

Ciorba de salata - de post


Ciorba de salata pe care o gatesc de obicei este cea cu iaurt si smantana, insa pentru a varia, am incercat varianta taraneasca si de post a acestei ciorbite care mie imi place foarte mult pentru ca e usoara si chiar ţine de foame, desi e aproape numai "buruiene cu apa", cum zice dragul meu sot, carnivor de felul lui... :)) Sunt sigura ca va va placea si voua, pentru că uneori avem nevoie si de verdeata.

N e c e s a r e :
1-2 capatani de salata;
5 catei usturoi;
2-3 morcovi;
1/2 gogosar;
1 cana bulion;
marar;
tarhon;
ulei de floarea soarelui;
sare.

P r e p a r a r e :
Morcovii i-am curatat, i-am taiat cubulete si i-am dat la foc.


Salata am spalat-o, am taiat-o marunt, usturoiul l-am tocat, iar gogosarul l-am taiate cubulete si le-am pus la fiert impreuna cu morcovii. Am avut pusa la congelator salata dinainte, impreuna cu usturoi verde si cu marar de asta primăvara, de cand era sezon si va recomand si voua ss dedicati putin spatiu din congelator pentru a va putea bucura iarna de aceste verdeturi, caci sunt binevenite! Le-am lasat sa fiarba toate cam o jumatate de ora, apoi am adaugat bulionul, sare dupa gust si putin ulei de floarea soarelui. Pentru varianta nepusa la congelator, dupa ce stingeti focul, puneti si mararul tocat si lasati 10 minute sub capac. Am servit cu tarhon.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu