sâmbătă, 22 decembrie 2012

Prajitura cu mac


Imi place macul, are o aroma chiar placuta, si cel mai adesea il regsim in cozonac cu mac, insa orice variere e binevenita. Asa ca am mai ochit o reteta de prajitura tentanta pe blogul Mihaelei, pe care am si pus-o in practica.

N e c e s a r e :
pentru blat:
200g mac;
200g unt;
4 oua;
200g smantana;
200g zahar;
1 lamaie;
230g faina alba;
1 plic praf de copt.
pentru crema:
2 plicuri budinca de vanilie;
800ml lapte;
6 linguri zahar;
200g unt;
pentru decor:
50g fulgi de ciocolata.

P r e p a r a r e :
Pentru pregatirea blatului, ouale intregi le-am batut cu zaharul.


Am adaugat untul si coaja rasa de lamaie, impreuna cu zeama.


Am pus apoi smantana si macul.


La final am adaugat faina impreuna cu praful de copt.


Am turnat blatul in tava si l-am dat la cuptor, la foc mediu spre mic, aproximativ o jumatate de ora, pana a trecut testul scobitorii.


Pentru crema am preparat budinca cu laptele si zaharul si l-am lasat sa se raceasca complet.


Am amestecat-o cu untul prevazut pentru crema, insa cu atentie ca sa nu se taie. Cel mai bine e sa puneti budinca in 3-4 prize.


am intins crema in strat uniform pe deasupra blatului rcit.


Am decorat cu fulgi de ciocolata.


Am taiat feliute cu un cutit foarte ascutit.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu