miercuri, 26 septembrie 2012

Lichior de oua


Lichiorul de oua este acel mic rasfat de care trebuie sa avem parte din cand in cand... Este o bautura dulce, cremoasa si putin alcoolizata, pur si simplu un deliciu.

N e c e s a r e :
7 galbenusuri;
7 linguri zahar;
2 lingurite esenta de vanilie;
350ml lapte;
150ml rom.

P r e p a r a r e :
Galbenusurile de ou le-am frecat cu zaharul si esenta de vanilie, pana s-au albesc si zaharul s-a topit.


Am adaugat laptele, am amestecat, iar apoi am pus romul. Eu am pus rom, dar puteti pune vodka, cognac sau rom alb, dupa cum preferati.


Am turnat lichiorul in sticle si l-am tinut la frigider. Se pastreaza chiar si o lună, asta dacă reusiti sa nu-l dati gata in atata timp... :))


Lichiorul de oua il puteti folosi cu succes de asemenea la prepararea prajiturilor.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu