vineri, 15 martie 2013

Ciuperci umplute

Dragii mei cititori... De data acesta vin cu o reteta cu ciuperci, pentru ca saptamana aceasta este una speciala pentru cei care tin post. Este ultima saptamana pana la Pasti in care mai se mai pot consuma lactate si oua. Iar cum de carne nu se mai pune problema, ciupercile reprezinta alternativa sanatoasa si satioasa. Aaa ca ciupercile umplute, acoperite cu cascaval si coapte in cuptor sunt excelente surse de nutrienti.

N e c e s a r e :
15 ciuperci champignon;
2 fire ceapa verde;
2 lingurite vegeta;
50g cascaval;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Ciupercile le-am spalat si le-am curatat de membrana de deasupra. Picioarele (sau cozile) ciupercilor le-am indepartat, le-am taiat cubulete si le-am pus la calit in putin ulei de floarea soarelui, impreuna cu ceapa verde taiata marunt. Am adaugat vegeta si am mai lasat inca 3-4 minute pe foc. 


Cupolele ciupercilor le-am asezat cu "capul in jos", echidistant, in tava aragazului, eu am pus dedesubt hartie de copt ca sa fiu sigura ca le voi putea lua usor dupa coacere. Le-am umplut cu ceea ce am calit mai devreme, iar peste am presarat cascaval ras.


Le-am dat la cuptor pana cascavalul a devenit auriu. Le-am servit caldute, dar si reci sunt minunate.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu