marți, 31 decembrie 2013

Crap cu legume rosii


Sunt binecunoscute beneficiile legumelor rosii asupra sistemului circulator, asa ca m-am gandit ca le-ar sade bine in compania unui peste...


N e c e s a r e :
1 trunchi crap;
2-3 rosii;
1 ardei rosu;
300g fasole rosie;
usturoi granulat;
sare;
piper;
ulei de masline.

P r e p a r a r e :
Am presarat pestele cu sare, piper si usturoi granulat. Rosiile le-am taiat felii si le-am asezat in vasul termorezistent. Deasupra am pus pestele si am stropit cu ulei de masline. De jur imprejurul lui am pus ardeiul taiat cubulete.


Cel mai deasupra am pus fasolea, fiarta in prealabil sau in conserva. Am pus pestele la cuptor la foc moderat, cam o ora, pana s-a rumenit bine deasupra. Daca nu aveti crap e bun si alt peste, dar sa fie cam in jurul a 1 kg.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu