marți, 16 octombrie 2012

Dovlecel scazut cu carne de pui



Inca se mai gasesc dovlecei in piata si profitam la maximum cat mai putem. Astfel am preparat mancarica asta lejera si rapida...

N e c e s a r e :
2 dovlecei;
400g piept pui;
1 ceapa alba;
2 linguri pasta de tomate;
1/2 ardei kapia;
ulei de floarea soarelui;
4 lingurite vegeta;
cimbru.

P r e p a r a r e :
Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in ulei. Pieptul de pui l-am curatat de piele si oase. L-am taiat apoi cubulete si l-am pus la calit impreuna cu ceapa.


Dovleceii i-am curatat de coaja si miez si i-am taiat, de asemenea, cubulete. I-am pus in oala impreuna cu carnea, am adaugat vegeta si am lasat la sotat la foc mic aproximativ 15 minute. Nu va faceti probleme, nu se va arde mancarea, cu conditia sa fie focul la minim, asta deoarece sarea din vegeta va face ca dovleceii sa lase apa si astfel va iesi totul inabusit.


Am adaugat apoi ardeiul cubulete (am ce am cu cubuletele, dar asta e... este specificul mancarii... :)) ) si pasta de tomate, sau sos de rosii daca preferati, ce va este mai la indemana. Am mai lasat 10 minute la foc, amestecand din cand in cand.


La final am pus cimbrul si am lasat sub capac 10 minute. Eu nu imi imaginez dovlecel fara cimbru, la fel cum nu vad cum ar fi, de exemplu, fasolea fara leustean sau varza fara mărar... :))


Pofta buna!

Un comentariu: