miercuri, 20 iunie 2012

Salata de andive si oua cu dressing de mustar


Va invit sa incercati salata aceasta in primul rand delicioasa, dar care are si proprietatea de a ne satura fara sa fie necesar sa ne umplem stomacurile pana la refuz... :))

N e c e s a r e :
2 andive;
4 oua;
1 lingurita mustar;
30ml ulei de masline;
70 ml iaurt.

P r e p a r a r e :
Mustarul l-am frecat cu uleiul de măsline. Eu am pus mustar clasic, fara alte artificii. Am adaugat apoi iaurtul si am amestecat pana a devenit o crema omogena.


Andivele le-am desfacut frunza cu frunza, pe care le-am taiat apoi fasii ca sa nu fie chiar asa de mari. Ouale le-am fiert cam 6 minute, dupa care le-am taiat felii.


Am pus dressingul peste andive si oua si salata a fost gata de servit. Este foarte usor sa preparam o cina, de exemplu, sanatoasa si gustoasa...


Pofta buna!

Un comentariu: