vineri, 13 septembrie 2013

Vita stroganoff


Nicicand nu am banuit ca mustarul poate imbogati atat de mult gustul unei mancari. De fapt aici toata combinatia de mustar, cu castraveti murati, cu ciuperci si cu smantana da o savoare minunata si se comporta ca un tot unitar ce incanta papilele. Pomenesc des papile, stiu asta, dar ele ne ofera o senzatie unica si, si prin intermediul lor, viata este mai frumoasa... mai ales cand se intalnesc cu mancaruri bune, precum vita stroganoff!

N e c e s a r e :
700-750g pulpa vita;
500g ciuperci;
1 ceapă alba;
1/2 lingurita usturoi granulat;
200g smantana;
1 lingurita mustar;
75g pasta rosii;
castraveti murati;
ulei de floarea soarelui;
sare;
piper negru macinat.

P r e p a r a r e :
Carnea am taiat-o fasii si am calit-o in ulei.


Am adaugat ceapa taiata julienne si am mai lasat 2-3 minute pana s-a inmuiat ceapa.


Ciupercile, am avut champignon mici, pe care le-am lasat fie intregi, fie le-am taiat in jumatati, le-am pus peste carne si ceapa. Am adaugat usturoi, sare si piper si le-am lasat sa fiarba inabusit vreo 20-30 minute.


Apoi smantana am amestecat-o cu mustarul si rand pe rand cu zeama fierbinte in care a fiert carnea, si am turnat apoi in restul mancarii. Am mai lasat un clocot.


Dupa aceea am adaugat castravetii murati (cantitatea o stabiliti dupa gust si preferinta), taiati pe lungime.


Noi am servit cu garnitura de orez brun, insa ar fi mers de minune si niste cartofi natur...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu