vineri, 22 februarie 2013

Sos de rosii clasic


Prima amintire legata de sosul de rosii este evident de la gradinita. In aceeasi categorie, a felurilor de mancare asociate automat de mintea noastra cu anii gradinitei, se afla si supa de chimen, nu?... :)) Cred ca avem cu totii cel putin un moment de nostalgie, in care vrem sa reinviem anii cei fericiti ai copilariei, si iata ca se poate si prin intermediul mancarii. Asadar... sos de rosii in varianta clasica, ca la gradi...

N e c e s a r e :
300ml bulion;
300ml apa;
2 linguri faina;
2 linguri zahar;
ulei de floarea soarelui;
sare.

P r e p a r a r e :
Faina am calit-o in ulei cam un minut.


Am adaugat bulionul si apa, amestecand continuu, cu grija sa nu se faca cocoloase. Un tel este cea mai indicata ustensila de amestecat.


Am adaugat zaharul si sare dupa gust. Am mai tinut pe foc mic sosul, amestecand in continuare, cam 3-4 minute. Mie imi place mai dulce, dar daca nu aveti astfel de gusturi (ciudate...) puteti reduce cantitatea de zahar, chiar pana la zero.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu