vineri, 22 iunie 2012

Iahnie de fasole, rapida


De este atat de rapida? Pentru ca am avut in congelator fasole boabe gata prefiarta in cele trei ape, am pus carnati, care fierb repede si dau gust bun mâncării. Am mai condimentat, si uite asa am dat gata intr-o jumatate de ora iahnia, care in mod normal dura cel doua ore pana sa fie in farfurie.

N e c e s a r e :
300g fasole boabe prefiarta;
1 ceapa alba;
1/2 lingurita usturoi granulat;
200g carnati afumati;
2 linguri pasta de tomate;
2 lingurite vegeta.

P r e p a r a r e :
Fasolea am pus-o in apa si am dat-o la foc pentru a se dezgheta mai intai. Atentie sa nu puneti prea multa apa ca sa nu iasa ciorba in loc de iahnie... :))


Am adaugat ceapa tocata marunt, carnatii taiati feliute si ustroiul granulat. Am lasat sa fiarba 15-20 minute.


Inainte cu 5 minute de a stinge focul am pus pasta de tomate si vegeta (eu de data aceasta am avut sortimentul cu ardei). Apoi a fost gata de servit în farfurie!!!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu