duminică, 16 martie 2014

Pasta de avocado


Acesta pasta, poate fi considerata chiar un pate vegetal sanatos si complet natural, binevenit in post, dar si pentru vegetarieni sau pentru cei care pur si simplu vor sa manance sanatos. Daca aveti un blender, in doua minute, adica mult mai scurt timpul decat daca ati da o fuga pana la cel mai apropiat magazin, va pregatiti cel mai sanatos pate de post!!! Pentru ca mi-a atras atentia, de cand am vazut-o pe blogul Gabrielei, a fost alegerea mea de pe acest blog repartizat mie pentru Provocarea secreta din luna martie, gazduita de Iulian.

N e c e s a r e :
1 avocado;
1 ardei capia verde;
1 ceapa verde;
zeama de lamaie;
sare.

P r e p a r a r e :
Am curatat ardeiul de seminte si cotor si l-am taiat cubulete. 


Apoi cozile cepei verzi le-am taiat bucatele.


Avocado copt l-am taiat in doua, i-am scos miezul si l-am taiat in cateva bucati.


Am adaugat cam doua linguri de zeama de lamaie si putin sare. Am blenduit totul pana a devenit o pasta fina. Am servit pate-ul uns pe felii de paine integrala.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu