vineri, 7 martie 2014

Salata mexicana


M-am inspirat din bucataria mexicana pentru a combina aceste legume foarte bine reprezentate in cultura lor culinara: fasole rosie boabe, avocado si porumb, pentru ca sunt pline de nutrienti si, in egala masura, gustoase.

N e c e s a r e :
1 avocado;
200g fasole boabe rosie;
100g porumb boabe;
200g cus cus;
ulei nerafinat de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Cuscusul l-am preparat dupa indicatiile de pe ambalaj.
Am curatat avocado si l-am taiat cubulete, porumbul - la conserva - l-am scurs, fasolea de asemenea


Am adaugat cuscusul preparat si am amestecat cu cateva picaturi de ulei. Nu am pus sare deloc, chiar daca salata a avut un gust usor dulceag, pentru ca de obicei legumele din conserve vin la pachet cu o cantitate suficienta. Dar a fost buna si consistenta!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu