miercuri, 16 aprilie 2014

Prajitura la microunde


Un desert fin, cu fructe si complet vegetal! Este delicios si in 20 de minute e gata copt!!! Cred ca are toate atuurile ca sa va tenteze sa il incercati cat mai repede. :)

N e c e s a r e :
2 pere;
2 kiwi;
100g zahar;
2 lingurite esenta de vanilie;
400ml apa;
100ml ulei de floarea soarelui;
250g faina alba;
1 praf de sare.

P r e p a r a r e :
Am curatat kiwi-urile si perele si le-am maruntit in robot. Am adaugat apa, uleiul, zaharul, esenta de vanilie, putina sare si faina si am omogenizat.


Am turnat compozitia intr-un vas termorezistent.


Am copt-o in microunde 20 de minute la putere maxima.


Am lasat-o putin sa se raceasca si am intors-o pe o tava. Am si aranjat un picut marginile, pentru ca in timpul coacerii s-a umflat si s-a urcat putin pe peretii vasului.


Am lasat prajitura sa se raceasca complet si am feliat-o. Mmmm, delicioasa!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu