vineri, 16 noiembrie 2012

Ciorba de legume - de post


Chiar daca in perioada postului doar produsele vegetale sunt permise pentru cei care tin postul, asta nu inseamna ca trebuie sa fie senzatia de foame permanenta. Cu legume satioase si mancaruri consistente postul poate deveni chiar o perioada placuta, mai ales dacă acesta nu se rezuma exclusiv la dieta.

N e c e s a r e :
8-10 cartofi;
2-3 morcovi;
1/2 gulie;
1 ceapa alba;
1-2 patrunjei;
150-200g mazare;
4 linguri concentrat;
4 lingurite vegeta;
4 foi de dafin;
leustean.

P r e p a r a r e :
Morcovii rondele, gulia cubulete, patrunjelul taiat sau nu cuburi (in functie de cat de proaspat este) si ceapa tocata marunt le-am pus la fiert in 3-4 litri de apă. Dupa 10-15 minute am adaugat cartofii curatati si taiati cuburi. Am lasat la foc pana au fost fierte toate legumele.


Am pus apoi foile de dafin, mazarea (eu am avut mazare la conserva care nu a mai necesitat fierbere), concentratul pentru ciorbe si vegeta. Eu am in permanenta acasa vegeta clasică si sortimentul cu rosii si ardei, care da un plus de savoare mancarii, asa ca la ciorba aceasta am optat pentru ea. Am mai lasat 10 minute la foc domol.


Am servit ciorba cu leustean tocat marunt. O aroma incantatoare, nu alta...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu