marți, 19 iunie 2012

Inghetata de lavanda


Adooor inghetata!!! Cine nu ar adora-o?... E dulce si racoritare, deci ne da de doua ori mai multa stare de bine. Cred ca nici nu am cum sa descriu acest desert, mai bine decat o faceti voi savurand-o, in orice fel ar fi ea, cu orice aroma sau textura... De data aceasta am ales sa fac inghetata cu lavanda, nu stiu cum de mi-a venit ideea asta, dar mi-am zis ca pot sa incerc, si chiar nu am pierdut nimic... :))

N e c e s a r e :
300ml lapte;
100ml smantana pentru frisca;
3 linguri zahar;
6g flori levantica.

P r e p a r a r e :
Laptele l-am dat intr-un clocot si am pus la infuzat florile de lavanda. Daca nu aveti flori proaspete, nu e nici o problema, le puteti pune pe cele pisate din plicurile de ceai de lavanda caci se gasesc in orice anotimp si in orice supermarket, asa cum am facut si eu de altfel...


In lapte am adaugat zaharul, l-am amestecat pana la dizolvare si, dupa ce s-a racit, am pus si frisca.


Am pus inghetata la congelator, am scos-o dupa o jumatate de ora si am amestecat-o cu o furculita pentru a sparge cristalele de gheata. Am repetat procedura dupa inca o ora. Inghetata aceasta este inca o dovada ca ceea ce este delicios nu trebuie sa fie neaparat si complicat de preparat...


Pofta buna!

Un comentariu: