marți, 25 martie 2014

Negresa din biscuiti


Cum mi-a venit ideea unei negrese din biscuiti? Simplu, imi era pofta de o prajitura, dar nu aveam timp sa o coc. Plus ca aveam deja biscuitii si am vrut sa ii combin cu ceva ca sa nu fie asa de seci. Iar reteta asta m-am gandit sa v-o impartasesc pentru ca incet, incet vine vara, speram cu caldura si cu mult soare, iar cuptorul cu siguranta nu va fie prietenul nostru cel mai bun in acea perioada... :)

N e c e s a r e :
450g biscuiti digestivi;
250g curmale;
100ml apa;
100ml frisca lichida;
100g unt;
50g zahar;
2 linguri nesquik.

P r e p a r a r e :
Am pus curmalele la rehidratat cu apa si le-am lasat vreo doua ore. Am maruntit biscuitii. Untul l-am topit si l-am amestecat cu apa in care au stat curmalele.


Am adaugat zaharul si frisca nebatuta si am amestecat.


La final am pus nesquik-ul (sau orice fel de cacao instant) si curmalele facute pasta.


Am omogenizat compozitia si am pus-o intr-o tava. Am nivelat cat mai bine si am pus negresa in frigider pana a doua zi.


Am taiat patratele, am lasat-o sa se incalzeasca la temperatura camerei si am servit-o.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu