luni, 23 decembrie 2013

Prajitura cu nuca si ness


Una din preferatele mele...

N e c e s a r e :
pentru blat:
6 oua;
6 linguri zahar;
140g nuca;
2 linguri faina alba;
1 plic praf de copt;
pentru crema:
250g unt;
250g zahar pudra;
2 lingurite ness.

P r e p a r a r e :
Albusurile le-am bautut spuma cu 6 linguri de apa si un praf de sare. Galbenusurile le-am frecat cu zaharul.


Am adaugat nuca si faina amestecata cu praful de copt. Am pus blatul in tava, pe hartie de copt, la cuptor cam 30-40 minute, pana a trecut testul scobitorii. L-am lasat la racit.


Pentru crema am frecat untul spuma cu zaharul pudra. Apoi am adaugat ness-ul si am uniformizat. Crema am intrins-o pe blat.


In reteta originala, pe care o stiu de la bunica mea blatul se taia in doua si intre cele doua foi se intindea crema, insa eu pentru ca nu am avut un cutit in care sa am incredere ca taie bine, am intixs crema deasupra blatului si am ornat prajitura cu ornamente colorate. Am pastrat-o la rece.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu