marți, 13 noiembrie 2012

Porc chinezesc cu ghimbir


Nu toate lucrurile made in China sunt de aruncat... :)) Dintre acestea, mancarea chinezeasca, prin amestecul de ingrediente care sunt nu doar gustoase, ci si sanatoase, este recunoscuta la nivel mondial si pusa la loc de mare cinste pe buna dreptate! Noi ne-am delectat cu friptura asta, asa ca am sa va las si pe voi sa va bucurati de jocul de culori si arome din farfurie.

N e c e s a r e :
300g pulpa porc;
2 morcovi;
1 ceapa alba;
1 ardei;
1/2 lingurita usturoi granulat;
1/2 lingurita ghimbir macinat;
5 lingurite sos soia;
ulei de floarea soarelui;
sare.

P r e p a r a r e :
Carnea am taiat-o fasii si am calit-o 3-4 minute in ulei la foc iute.


Am adaugat morcovii taiati bastonase si am continuat procesul de calire inca 3-4 minute.


Apoi am pus si ceapa si am mai lasat-o la foc tot vreo 3-4 minute.


Am adaugat ardeiul taiat felii lungi, am amestecat si am mai tinut totul la calit aproximativ 5 minute.


Am adaugat apoi sare, usturoiul, ghimbirul si sosul de soia si am lasat sub capac aproximativ 15 minute la foc mic. Noi am servit cu orez brun fiert simplu cu putină vegeta si stropit la final cu ulei de masline.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu