vineri, 6 iunie 2014

Sirop de soc


Siropul de soc este unul din preferatele mele! Si este minunat pentru ca dupa ce florile de soc vor fi trecut, inca le vom putea savura aroma...

N e c e s a r e :
40 flori de soc;
1,5 kg zahar;
4 lamai;
2 l apa.

P r e p a r a r e :
Lamaile le-am pus 15 minute la scaldat in apa calduta cu o lingurita de bicarbonat inainte de a le folosi, pentru ca nu am gasit lamai bio si am vrut sa mai curat coaja de substante nocive.


Am taiat coditele florilor de soc si le-am pus intr-un clocot in apa, impreuna cu zaharul. Dupa aceea am stins focul si l-am lasat sa se raceasca.


Lamaile le-am stors putin in sirop, apoi le-am taiat cubulete si le-am adaugat in sirop. Am pus infuzia la frigider doua zile.


Sticlele le-am spalat si le-am sterilizat. Apoi am turnat siropul strecurat in sticle si le-am pus intr-o oala plina cu apa, in cateva clocote, cu cate o lingurita sub fundul lor ca sa nu se formeze vid.


Am lasat sticlele la dunst vreo doua zile, apoi siropul a fost bun de consumat!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu