miercuri, 21 ianuarie 2015

Prajitura Reims


Va prezint in cele ce urmeaza o prajitura fina, pufoasa, frageda, delicioasa! E de fapt o preluare a unei delicatese fratunzesti preparate cu renumitii biscuiti roz de Reims, preparata cu romanestile piscoturi. Reteta originala o am dintr-un pachet de biscuiti roz, cumparati chiar din centru frumosului oras Reims, pe care l-am vizitat asta vara, in incursiunea noastra pe taramuri frantuzesti.


N e c e s a r e :
50g migdale maruntite;
70g unt;
120g zahar;
zahar vanilat;
3 oua;
24 piscoturi;
coaja de lamaie.

P r e p a r a r e :
Am amestecat galbenusurile cu zaharul si zaharul pudra pana s-au facut spuma.


Am adaugat untul, migdalele si coaja de lamaie. Apoi am pus si piscoturile maruntite in robot si am omogenizat.


La final am amestecat usor, cu miscari pe verticala, albusurile batute in prealabil cu 3 linguri de apa si un praf de sare.


Am pus prajitura la cuptor cam 20-30 minute la foc mic in forma mea mica de tort, care are diametrul de 18 cm.


Am lasat-o sa se raceasca si am pudrat-o cu zahar pudra.


Sectiune cu blatul fraged.


O feliuta pentru voi...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu