miercuri, 1 aprilie 2015

Napolitana cu crema de rahat


Un desert simplu si usor, care poate deveni "de post" doar inlocuind untul cu margarina. Se prepara foarte repede si nu necesita prea multa indemanare.

N e c e s a r e :
1 pachet foi de napolitana;
500g rahat;
200ml apa;
200g unt;
1 lamaie.

P r e p a r a r e :
Rahatul l-am pus la topit, impreuna cu apa. Daca doriti sa mearga mai repede treaba il puteti marunti cu robotul. Cand s-a topit (chiar daca au mai ramas bucati mai mari, nu e o problema) am stins focul si am adaugat untul si l-am lasat sa se topeasca si el.


Am ras coaja lamaii, apoi am stors-o. Am adaugat coaja si zeama in crema, apoi am lasat-o sa se raceasca. Am intins crema racita pe foile de napolitana si am pastrat-o o zi sub greutate.


Simplu si rapid! Si delicios!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu