marți, 2 iulie 2013

Pulpe de pui cu broccoli


Noroc ca nu este foarte cald, altfel cum as putea da drumul la cuptor?... Dar, desi nu e canicula, e totusi vreme placuta afara, asa ca am pregatit ceva usor si consistent.

N e c e s a r e :
4 pulpe de pui intregi;
500g broccoli;
3 morcovi;
3 lingurite seminţe de susan;
1 lingurita boia dulce;
50ml ulei de masline;
sare;
piper negru;
punga pentru fripturi la cuptor.

P r e p a r a r e :
Broccoli l-am spalat si l-am separat in buchetele.


Morcovii i-am spalat, i-am curatat si i-am taiatiîn baghete lunguiete.


Pulpele le-am pregatit si le-am pus in punga pentru fripturi. Eu am luat pulpe intregi si le-am despartit in pulpe superioare si inferioare.


Am facut un mix din susan, usturoi granulat, boia dulce, piper negru si sare.


Am pus in punga pentru fripturi broccoli, morcovii si mixul de condimente. Am inchis punga si am amestecat toate cele in interior. Later edit: tot acum am pus si uleiul. Multumesc vigilentilor comentatori! ;)


Am asezat punga intr-un vas termorezistent si am dat-o la cuptor cam 40-50 min.


La final am rasturnat continutul pungii in vas si am servit.


Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Bună treabă, bună papa ! Mulțam dară, ! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar uleiul ? ... Ai uitat uleiul. mamă ! :P Era să uit și să găuresc punga de copt cu acul !... ::D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am corectat, sa nu cumva sa ramana bietul ulei pe dinafara... :)

      Ștergere