joi, 7 iunie 2012

Pulpa de vitel cu susan


Sunt tot mai multe voci care infirma o mai veche credinta, de care sunt sigura ca am auzit cu totii, si anume aceea ca numai carnea alba este sanatoasa, iar cea rosie deloc... Nimic mai fals, ba cercetatorii incep sa ajunga la concluzia ca pana si carnea de porc nu foarte grasa, consumata echilibrat, are un efect benefic asupra sistemului nostru imunitar! Deci, iata ca tot la obiceiurile batranilor nostri ajungem, ca doar nu generatia noastra a inventat focul si roata, nu? Intre carnurile deosebit de sanatoase, mai ales pentru cei mici, este pe buna dreptate carnea de vitel, bogata in fier (nutrient esential de altfel). Am pus pe langa si susanul, despre care am aflat ca este foarte bogat in calciu, chiar mai mult decat lactatele, fiind totodata benefic pentru digestie datorita continutului mare de fibre. Si uite asa le-am pregătit celor mici ai mei mai mult decat o portie de mancare, o portie de sanatate...

N e c e s a r e :
600g pulpa de vitel;
150g susan;
3 oua;
sare;
ienibahar macinat;
faina integrala.

P r e p a r a r e :
In primul rand am incins cuptorul la temperatura mica, pentru a fi pregatit din timp.
Carnea de vitel am taiat-i fasii, am sarat-o si am presarat pe ea ienibahar macinat.


Am trecut bucatile de carne, pe rand, prin faina integrala.


Apoi am batut ouale si am inmuiat in ou bucatile de carne.


Ultima operatiune a fost trecerea lor prin susan.


Am asezat bucatile una langa alta in tava mare de la aragaz, pe hartie de copt. Am dat la cuptor, la foc mic timp de o ora. Am preferat varianta la cuptor ca sa nu stric toata ideea de masa sanatoasa cu prajitul in ulei. Pana la urma carnea a iesit foarte frageda, a fost excelenta!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu