marți, 4 iunie 2013

Omleta dulce


Ideea omletei dulci mi-a venit dupa ce am vazut o reteta asemanatoare, dupa care m-am inspirat, intr-o revista. Atunci m-am gandit ca daca ouale sunt atat de versatile, le putem pune in mancaruri, aperitive, prajituri etc. de ce nu ar putea exista si o varianta dulce a popularei omlete?

N e c e s a r e :
2 oua;
30ml lapte;
3 lingurite zahar;
2 lingurite smantana;
stafide;
scortisoara;
esenta migdale;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Ouale le-am batut bine, ca pentru omleta, am pus laptele si le-am batut in continuare.


Am adaugat pe rand zaharul, smantana, esenta de migdale si stafidele.


In tigaie am pus putin ulei si cand a ajuns sa fie incins am turnat amestecul. Am copt ompleta sub capac la foc mic pana s-a intarit.


Am pus omleta pe farfurie si am presarat deasupra scortisoara. Eu am servit cu piscoturi, pe post de paine.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu