vineri, 31 ianuarie 2014

Pancakes cu unt


Pancakes. Atat!

N e c e s a r e :
70g unt;
3 oua;
250 ml lapte;
3 linguri zahar;
1 lingurita esenta de rom;
1 praf de sare;
270g faina alba;
1 lingurita praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am topit untul si l-am amestecat cu laptele.


Ouale le-am batut bine cu sare. Am adaugat zaharul, apoi am turnat amestecul de unt cu lapte. Am pus si esenta de rom.


Am omogenizat cu faina, in care am pus praful de copt.


Am copt in tigaie pancakes de 7-8 cm diametru, pe o parte pana au aparut bule de aer, apoi pe partea cealalta. Uniformitatea cu care se coc pancake-urile e un bun indicator al temeperturii ideale de copt.


Le-am stivuit pe o farfurie cate trei si le-am servit cu extra unt si cu miere.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu