vineri, 23 noiembrie 2012

Porc cu gutui


Probabil va intrebati de ce am atatea retete, variatiuni pe aceeasi tema, cu fripturi la tigaie... Ei bine, avand in vedere ca am conceput acest blog ca pe un ajutor pentru gospodinele care ma urmaresc, dar si pentru mine caci in sfarsit am un loc de unde imi este imposibil sa-mi ratacesc retetele, si pentru ca de mancaruri elaborate este plin prin carti si pe internet, ceea ce va sugerez să bucatariti trebuie sa fie in concordanta cu stilul modern de viata. Adica mancarea trebuie sa indeplineasca trei cerinte: sa fie gustoasa in primul rand, cat de cat dietetica, ca sa ajute sanatatii si, la fel de important, sa fie rapida ca pregatire. Asadar fripturile acestea la tigaie indeplinesc aceste cerinte fiind gustoase, suculente, aromate, carnea e bogata in fier plantele aromatice aduc o multime de beneficii sanatatii si tot ce trebuie să faceti este sa puneti totul in tigaie si sa lasati cam o jumatate de ora la foc. Si atunci, cum sa nu-mi placa?...

N e c e s a r e :
700g pulpa de porc;
1 gutuie mare;
100ml ulei de masline;
1 lingurita ghimbir ras;
1 lingurita rozmarin;
1 lingurita cimbru;
1 lingurita busuioc;
sare.

P r e p a r a r e :
Carnea am feliat-o. Gutuia am curatat-o si am taiat-o felii. Am asezat in tigaie feliile alternativ.


Am amestecat uleiul cu cimbrul, rozmarinul si busuiocul si l-am turnat peste carne si gutui.


Am completat cu apa si am presarat ghimbir ras si sare.


Am pus sub capac si am lasat la foc mic 30-40 minute pana a fost carnea gatita. Puteti servi cu orez sau cu cartofi.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu