marți, 20 noiembrie 2012

Muffins cu cioco si cocos


Am mai afirmat eu si in alte randuri ca am o pasiune pentru muffins, iar postarea de fata nu face decat sa confirme acest lucru... Da, iubesc muffins-urile! Pe deasupra imi place cocosul (si, pe langa cocos, vanilia, scortisoara, ananasul plus cam tot ce este planta aromatica), iar de ciocolata nici nu are rost sa povestim, cui nu-i place, m-am gandit ca merge combinatia (fatala...) dintre ele. Nu este intamplatoare ziua de azi pentru a va impartasi ceva dulce... 

N e c e s a r e :
4 oua;
150g zahar;
100g unt;
100g ciocolata menaj;
250ml lapte;
100g fulgi de cocos;
200g faina alba;
1+1/2 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Ouale intregi le-am amestecat bine cu zaharul. 


Untul l-am topit, apoi am stins focul si am adaugat ciocolata, taiata in bucati mai mici, ca sa se topeasca in unt. Am pus laptele si am turnat totul peste oua si zahar.


Am omogenizat si am pus fulgii de cocos. Am amestecat.


La final am adaugat faina amestecata cu praful de copt.


Am pus compozitia in tava de muffins, pregatita cu hartiute speciale, astfel incat sa fie umplute doar pe trei sferturi.


Tava am pus-o la cuptorul preincalzit, la foc mediu, timp de 25-30 minute. Am lasat muffins-urile sa se raceasca putin in tava inainte de a le scoate.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu