sâmbătă, 22 decembrie 2012

Prajitura Revani



Prajitura revani este un desert cu iz oriental, foarte aromat, dar extrem de simplu de pregatit. Veti impresiona orice invitat cu această prajitura.

N e c e s a r e :
pentru blat:
4 oua;
200g zahar pudra;
200g unt;
500ml iaurt simplu;
500g gris;
1 plic praf copt;
pentru sirop:
100g zahar;
1 lamaie;
pentru decor:
100g fulgi de cocos.

P r e p a r a r e :
Untul l-am amestecat cu zaharul pudra, iar apoi am adaugat pe rand ouale. Am pus iaurtul.


La final am adaugat grisul cu praful de copt si am omogenizat.


Am copt blatul cam 40 minute la foc mic. Intre timp am pregatit siropul din zaharul pe care l-am pus la fiert cu 200 ml apa, pana ce s-a topit. Lamaia am stors-o si am adaugat zeama in sirop. Peste prajitura proaspat scoasa din cuptor am turnat siropul.


Am presarat deasupra fulgii de cocos si am lasat prajitura in tava pana s-a racit...


...iar apoi am feliat-o.


Pofta buna!

2 comentarii: