vineri, 21 martie 2014

Spaghete cu dovlecei


Dovlecelul este una din cele mai versatile legume din gradina romaneasca. Mai mult, este si sanatos, si delicios! De data aceasta l-am combinat cu niste spaghete (integrale neaparat!) si am avut o minunata portie de mancare!

N e c e s a r e :
1 pachet de spaghete integrale;
1-2 dovlecei;
ulei de masline;
sare;
piper;
cimbru;
o mana de seminte crude de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Spaghetele le-am fiert conform instructiunilor de pe ambalaj, le-am scurs si le-am trecut pe sub un jet de apa rece.


Dovlecelul l-am spalat bine, l-am taiat in sfert si i-am scos cotorul. Am avut cantitativ ceva mai mult de o jumtate de kilogram.


L-am taiat fasii cu curatatorul de legume.


In tigaia mare de inox am pus dovlecelul la calit in ulei de masline.


Cand s-a inmuiat dovlecelul, am adaugat sare, putin piper si crengutele de cimbru. Am mai lasat totul sub capac cam 10 minute la fiert inabusit.


La final am adaugat spaghetele si le-am amestecat. Am servit cu seminte de dovleac, nici nu banuiti ce combinatie de arome rezulta...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu