vineri, 14 martie 2014

Muffins cu dulceata de pere


Nu am mai facut muffins de multicica vreme. Parca mi s-a facut dor...
N e c e s a r e :
3 oua;
100g unt;
400ml suc de portocale;
200g dulceata de pere;
400g faina alba;
1 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am topit untul, apoi l-am amestecat cu sucul de portocale si le-am adaugat peste ouale batute. Am pus si dulceata de portocale.


Am amestecat faina cu praful de copt si am incorporat-o in compozitia de muffins.


Am pus apoi compozitia in tava pregatita cu hartiutele speciale, pe care le-am umplut pe trei sferturi,


Am copt muffins-urile cam 25-30 minute la foc moderat. Cand s-au racit le-am decorat cu glazura de ciocolata (la plic, nu aruncati cu rosii dupa mine ca ma grabeam...). Au fost delicioase si le-am servit cu un pahar de suc de portocale.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu