sâmbătă, 13 septembrie 2014

Chec cu urda, visine si nuci


Ultima luna a fost pentru mine una foarte ocupata... De ce? Pentru ca de toamna asta imi merge fetita la scoala!!! Da, am ajuns sa o vad cu ghiozdanul in spate, pe ea, pe care parca mai ieri o tinem in brate intr-o mana, pe care o invatam primele cuvine si primii pasi... Asadar am avut de cumparat si organizat diverse lucruri! Sa nu uit de cel mic, care merge la gradi in grupa mare si cu care a fost, poate in mai mica masura, oaresce bataie de cap cu hartii. Asa ca a ramas Provocarea Secreta din luna august amanet pentru luna septembrie. Din motive obiective!!! :) Luna trecuta gazda Provocarii a fost Elena, care mi-a repartizat blogul Stefaniei, un blog apetisant de altfel... Dintr-o lunga lista de retete am ales checul pe care vi-l prezint mai jos - cu anumite modificari -, desi a fost o decizie greuta, pentru ca mi-au mai facut cu ochiul niste retete, am ales-o totusi pe aceasta pentru ca mai aveam in congelator niste urda de capra. Iar cu visinele din visinata de anul acesta s-a potrivit de minune!!!

N e c e s a r e :
250g urda;
150 visine;
50g nuca;
3 oua;
150g zahar;
50ml lapte;

P r e p a r a r e :
Am batut ouale bine de tot cu zaharul.


Am adaugat lapte si urda, apoi am omogenizat.


Am pus si faina cernuta.


La final am adaugat visinele (care mi-au fost tare pleostite din cauza ca le-am scos din visinata) si nuca maruntita, dar nu foarte.


Am turnat toata compozitita in tava de chec, pe hartie de copt si am lasat la cuptor, la foc mica, cam o ora, pana a trecut testul scobitorii. Din greseala am deschis usa cuptorului pe la jumatatea timului de coacere, asa ca mi s-a lasat checul, de mi-a fost mai mare dragul...


L-am lasat la racit si la feliat Foarte bun a fost, copiii l-au adorat, desi inca se mai simtea gustul specific de lactate de capra.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu