joi, 4 septembrie 2014

Waffles cu ricotta, mac si lamaie


Continuand cu periplul prin retete de waffles, si ca sa avem ce lua la pachet intr-o frumoasa zi de weekend, am facut combinatia asta, foarte consistenta, binevenita si gustoasa!

N e c e s a r e :
250g ricotta;
1 lamaie;
3 oua;
3 linguri zahar;
30g unt;
350ml lapte;
esenta vanilie;
1 lingura mac;
350g faina alba;
1 lingurita praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am amestecat ricotta cu ouale, zaharul, 1-2 lingurite de esenta de vanilie, coaja lamaii si 2-3 linguri de zeama.


Am topit untul si l-am amestecat cu laptele. L-am adaugat peste compozitia de oua cu ricotta. Am pus si faina in trei prize, iar in ultima am pus macul si praful de copt.


Am copt waffles-urile in aparatul special, cate doua minute fiecare tura. Cel mai bine va orientati dupa instructiunile fiecarui aparat. Le-am pus pe un gratar ca sa se raceasca putin.


Le-am luat la pachet si le-am savurat in natura...


Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Bună,
    Vino și ia gratuit imagini animate gif, foarte frumoase pentru blog: flori, fluturi, pești cu acvarii, crăciun, anul nou, halloween, cascade, animale, păsări, romantic, muzică, relaxare, sport, mașini, medical, natură, copaci, plante, animații de sărbători, oameni, etc.
    Colțișor de Rai
    Flori Imagini Mișcătoare Gif
    3D Animated Gifs
    Valy

    RăspundețiȘtergere