luni, 29 aprilie 2013

Varza la cuptor


Pe cat de simpla, pe atat de sanatoasa, mancarea asta are ca ingredient principal varza. Este o minunatie in ceea ce priveste gustul, chiar daca este exclusiv vegetala. Cam atat cu introducerea. Mai departe va las sa descoperiti cat de gustoasa poate fi simplitatea...

N e c e s a r e :
1-1,5kg varza;
200-300ml bulion;
8-10 foi de dafin;
ulei de floarea soarelui;
sare;
piper negru macinat;
marar verde.

P r e p a r a r e :
Varza am taiat-o marunt cu robotul, dar mai traditional se poate taia cu gilaul... :) Am pus sare, fara cantitate exacta, doar dupa gust, am amestecat-o si am lasat o jumatate de ora sa se inmoaie varza.


Am mutat varza cu sarea intr-un vas termorezistent (se poate stoarce, eu nu am stors-o si a fost ok), am presarat piper, foile de dafin, am turnat bulionul si am stropit cu ulei de floarea soarelui. Se poate pune si ulei de masline, pentru a varia.


Am pus la cuptor cam o ora, pana a ajuns varza de pe margine rumenita. Am servit cu marar verde tocat si, cine a vrut, cu smantana.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu