marți, 15 octombrie 2013

Tarta Tatin cu mere


Din ciclul "da-mi niste mere sa vad ce pot face cu ele" a venit si tarta tatin. O nebunie care provoaca toate simturile, incepand cu nasul, care va simti parfumul ce vine din cuptor, inainte chiar sa vedeti ce se coace acolo! :) Va las sa va convingeti singuri, mai ales daca deserturile cu mere au un loc special in inima dvs., asa cum au in a mea...

N e c e s a r e :
1 pachet aluat foietaj;
4 mere;
100g unt;
4 linguri zahar;
1 lingurita scortisoara;
1/2 lingurita nucsoara;
1/2 lingurita cardamom.

P r e p a r a r e :
Untul l-am topit si am adaugat zaharul. Le-am tinut pe foc mic cam 10 minute, pana ce s-a topit zaharul si capata o culoare putin mai bronzata. :)


Merele le-am curatat de cotor si le-am taiat in felii subtiri. Le puteti si decoji, insa eu am preferat sa le pastrez coaja. Se calesc apoi in unt pret de cinci minute.


Scortisoara, nucsoara si cardamomul, alias mirodeniile, le-am amestecat si le-am adaugat peste mere.


Merele cu restul ingredientelor le-am asezat pe fundul unei forme rotunde. Deasupra am pus aluatul foietaj.


Am pus tarta la cuptor cam 30 de minute, pana aluatul este rumenit frumos pe deasupra. Am rasturnat (cu grija!) tarta pe un platou si am lasat-o sa se raceasca si, cu un drum, s-a si insiropat aluatul.


Va garantez ca toate simturile va vor fi ademenite de tarta asta!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu